Strategisk plan

Oppsummering strategisk plan 2024:

I kommende periode ønsker vi å videreutvikle vår kollektive kompetanse spesielt innenfor inkluderende praksis. Vi har mål om at alle elever får tilfredsstillende utvikling av grunnleggende ferdigheter på tvers av fag, og vi vil i år sette søkelys på varierte/utforskende læringsarenaer og praktiske læringsformer. Opplæringen skal være relevant og motivere til nysgjerrighet, engasjement og kreativitet.

Skolens profesjonsfelleskap skal bidra til å skape et godt læringsmiljø og gode faglige resultater. Det skal preges av felles verdier, aktiv deltakelse, delingskultur, nysgjerrighet, endringsvilje og praksisutvikling. Vi skal lykkes med å nå skolens mål ved å utforske teori og praksis, utfordre hverandre og utvikle felles forpliktende praksis.

På denne måten vil elevene på Nordpolen skole møte en helhetlig inkluderende undervisningspraksis.